רשלנות רפואית

כל התשובות לכל השאלות של מטופלים שנפגעו כתוצאה מרשלנות רפואית- דעו את זכויותיכם.
שאלות ותשובות- רשלנות רפואית שאלות ותשובות- רשלנות רפואית
רשלנות רפואית- כל התשובות לכל השאלות כיצד מתנהלת תביעת רשלנות רפואית.
קרא עוד
 
רשלנות בניתוח פלסטי רשלנות בניתוח פלסטי
בשל הפופולאריות הגואה של הטיפולים האסתטיים השונים, ניתן לראות בשנים האחרונות עלייה במספרם של המכונים הרפואיים המציעים ניתוחים פלסטיים.. ייתכן שאדם שעבר ניתוח פלסטי כלשהו בגופו לא יהיה מרוצה מתוצאותיו.
קרא עוד
 
רשלנות בטיפול אסתטי רשלנות בטיפול אסתטי
תחום הרפואה האסתטית נמצא בתווך בין תחום הרפואה לתחום הקוסמטיקה. סוגים רבים ושונים של טיפולים שאינם פולשניים, כוללים, בין היתר, הזרקות סיליקון, בוטוקס וחומצה היאלורונית, טיפולים להצרת היקפים, ליזר ועוד
קרא עוד
 
איחור באבחון סרטן איחור באבחון סרטן
סרטן. עצם קריאת המילה או שמיעתה עשויה להיות מפחידה. ואכן, מדובר במחלה קשה, לעיתים חשוכת מרפא, ששיעור הלוקים בה עולה בהתמדה מדי שנה, בשל תוחלת החיים העולה מחד וריבוי של מזהמים שונים בסביבתנו מאידך.
קרא עוד
 
רשלנות רופא משפחה רשלנות רופא משפחה
רפואת משפחה היא תחום התמחות רחב העוסק ברפואה בקהילה, של אנשים בגילאים שונים ובמצב בריאותי שונה. רופא המשפחה הוא ברוב המכריע של המקרים הגורם הראשון אליו נפנה.
קרא עוד
 
רשלנות במהלך לידה רשלנות במהלך לידה
הנזקים שעלולים להיגרם במהלך לידה הם רבים ומגוונים, ונעים בין פציעות קלות יחסית כגון קרעים לאם והמוטומות לתינוק וכדומה, ועד למומים קשים אצל התינוק כגון שיתוק מוחין בשל מחסור בחמצן ועוד.
קרא עוד
 
טיפול שיניים רשלני טיפול שיניים רשלני
רופא השיניים הבודק אותנו נדרש לרמה גבוהה של עירנות ולמיומנות גבוהה, במהלך הטיפול. עם זאת, עלולות להתרחש לעיתים תקלות בטיפול, בין אם תקלות פתאומיות ובלתי צפויות, או תקלות הנובעות מרשלנותו של הרופא.
קרא עוד
 
רשלנות בטיפול באירוע מוחי רשלנות בטיפול באירוע מוחי
ישנם מקרים שבהם אירוע מוחי אינו מטופל כראוי ובמהירות הנדרשת, הן בשל היעדר אבחון של האירוע על ידי רופא חדר המיון ואי הפניית המטופל לבדיקת נוירולוג, בשל איחור באיבחון על ידי רופא נוירולוג,
קרא עוד
 
רשלנות בטיפול בפגועי נפש רשלנות בטיפול בפגועי נפש
מאחר שהעיסוק בנפשו של אדם הוא עיסוק עדין ומורכב, נדרשים הפסיכיאטר והמוסד הפסיכיאטרי המטפלים בחולה לגלות רגישות ועירנות רבות. פגם בהתנהלותם של אחד מגופים אלה עלול לגרום לאדם לנזקים קשים.
קרא עוד
 
רשלנות רפואית בסקירת מערכות רשלנות רפואית בסקירת מערכות
סקירת מערכות היא בדיקת אולטרסאונד, במסגרתה נבדקות בקפידה המערכות הפנימיות של העובר ושלמותן. מטרתה לגלות מומים אנטומיים בעובר ובמקרים מסוימים- מה קורה במקרה של רשלנות הרופא המבצע?
קרא עוד
 
מספר עמודים: 2
 1  2   הבא   

קישורים

  

להתייעצות ללא התחייבות

מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם
  
המידע באתר "תאונה" הינו מידע כללי ואינו מידע מחייב.  הזכויות המחייבות נקבעות ע"פ חוק, תקנות ופסיקות בתי המשפט.   השימוש במידע אינו בא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין וכל פעולה שנעשית על פי המידע והפרטים האמורים באתר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד.    השימוש באתר זה אינו יוצר יחסי עורך דין לקוח בדרך כלשהי.
© כל הזכויות שמורות - משרד עורכי דין פינקלשטיין
הקמת אתרים  הקמת אתרים • גיל דור • Webfocus